sobota, 8 grudnia 2012

Podsumowanie listopada!



Kochani, przede wszystkim bardzo chciałam Was przeprosić za to, że tak długo musieliście czekać na podsumowanie. Chylę przed Wami głowę, padam na kolana, licząc na to, że mi wybaczycie...
 
W listopadzie wyzwanie ukończyło 9 osób. Mieliśmy okazję przeczytać 18 bardzo ciekawych recenzji, z których aż 6 należało do jednej osoby. Mam więc przyjemność ogłosić, że w tym miesiącu zdecydowanie wygrywa Kruszynka, która zaczyna po prostu bić wszelkie rekordy :) Kruszynko, należą Ci się ogromne brawa i gratulacje!

A oto wyniki pozostałych uczestników:
Imani - 3 recenzje
Anytsuj - 2 recenzje
Iza - 1 recenzja, lecz w niej zrecenzowane zostały dwie książki
Halinka - 1 recenzja
Hominem Quaero - 1 recenzja
Krasnoludek - 1 recenzja
Kruszynka - 1 recenzja
natanna - 1 recenzja
Nutinka - 1 recenzja

Wam również serdecznie gratuluję!!! :)

Dziękuję Wam bardzo za ten wspólnie spędzony miesiąc!

3 komentarze:

  1. Dziękuję:) Gratuluję pozostałym ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuuluje wszystkim :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    moviesloovers.blogspot.com - o filmach

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie nam to idzie, choć ja się w tym miesiącu nie popisałam;) pozdrawiam gorąco;)

    OdpowiedzUsuń