sobota, 3 listopada 2012

Podsumowanie października!

Kochani, kolejny miesiąc za nami :)
W październiku wyzwanie ukończyło 8 osób. Pojawiło się naprawdę mnóstwo ciekawych recenzji. Razem było ich aż 19, czyli dwa razy więcej niż w zeszłym miesiącu! Dwie osoby w zdecydowany sposób wyróżniły się w wyzwaniu, wyrabiając po 500% normy :)
Spójrzcie, kto to:
Kruszynka - 5 recenzji
Krasnoludek - 5 recenzji
Dziewczyny, należą Wam się ogromne gratulacje! Osiągnęłyście naprawdę fantastyczne wyniki.
A oto wyniki pozostałych uczestników:
Imani - 3 recenzje
anetapzn - 2 recenzje
Anytsuj - 1 recenzja
edika - 1 recenzja
Iza - 1 recenzja
natanna - 1 recenzja
Wam również serdecznie gratuluję! I liczę na to, że spotkamy się tu również w listopadzie :)
Dziękuję Wam bardzo za ten wspólnie spędzony miesiąc!

7 komentarzy:

  1. Serdecznie wszystkim gratuluję, świetne wyniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie! Ciesze sie, ze to wyzwanie sie rozkreca, bo jest naprawde bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się dołanczam do tych gratulacji ":) Pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wszystkim uczestniczkom. Niestety nie zdążyłam w październiku, ale mam nadzieję, że w tym miesiącu nadrobię zaległości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super;) Fajnie nam to idzie;) Nawet się nie spodziewałam,że trafię do czołówki;) Gratuluję innym świetnych wyników;) Bardzo podoba mi się to wyzwanie,dzięki niemu mogę poszerzyć swoje wojenne (i nie tylko) wiadomości, przez zamieszczane przez Was recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obiecuję poprawę w listopadzie:) Fajnie, że jest nas coraz więcej i mam nadzieję, że w tym miesiącu dołączy jeszcze kilka osób.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i zapraszam do udziału w zabawie Liebster Blog, do której nominowałam Twojego bloga.:) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń